top of page
Rent Board Games from Játszó/Házhoz

Új szolgáltatásunk keretében az otthonodba költözhet egy kicsit a Játszóház. Kölcsönözz tőlünk társasokat, tanuld meg őket a segítségünkkel, és játssz többet a családoddal, barátaiddal, lakótársaiddal!

Hogyan működik?

Kéthavonta, havonta vagy kéthetente érkezik hozzád egy futár, aki egy dobozban hoz néhány szuper társast. A játékok nálad maradhatnak egészen a következő doboz érkezéséig. Vedd át az új adagot a futártól és add át neki a régit! Sőt, októbertől akár Foxpost automatába is kérheted a csomagodat.

Na és milyen játékokra számíthatsz? Egy előzetes kérdőív alapján személyesen neked válogatjuk ki, hogy mi kerüljön a dobozodba. Biztosan nem kapod kétszer ugyanazt, és olyat se, ami már megvan neked, vagy amit kifejezetten nem szeretnél. Ha szeretnéd, akkor csak olyan játékokat küldünk, amik ketten is izgalmasak, de kérhetsz akár gyerekjátékokat is.

A játékokhoz ráadásul mellékelünk szabálymagyarázó videókat is, amiken a már jól ismert Játszóházas játékmesterek segítenek a szabályok elsajátításában. Előfizetni három vagy hat hónapra tudsz, de ha esetleg nem lennél elégedett, és ezt közvetlenül az első szállítás után jelzed, akkor a teljes befizetett összeget visszautaljuk.

 

Választható előfizetések:

ONE PACKAGE
8,000 HUF

8 weeks

THREE PACKAGES
21,000 HUF

3x 8 weeks

Each package contains four games and you can have them for eight weeks. If you subscribe to several packages, they will arrive one after the other , and you only have to return the previous one when your new package arrives.

*Egy hónap minden esetben 28 napos periódust jelent

Októbertől akár előfizetés nélkül is rendelhetsz, egy csomagot, három játékkal, két hétre, Foxpost automatába kézbesítve 4.490,- Ft-ért.

*Egy hónap minden esetben 28 napos periódust jelent

Októbertől akár előfizetés nélkül is rendelhetsz, egy csomagot, három játékkal, két hétre, Foxpost automatába kézbesítve 4.490,- Ft-ért.

Előfizetőink visszajelzései:

visszajelzés

Fanni:

"A colleague of mine told me that he subscribed to you and really liked it. I was not disappointed either, the whole process was very easy and the games are great. Every game we finally received was on our pre-submitted preference list, so a special thank you, you guys are great! :)"

Gyakran Ismételt Kérdések

 

1. Ha most előfizetek, mikor kapom kézhez az első csomagomat?

2. Csak budapesti címmel lehet előfizetni?

3. Kérhetek kizárólag 3+ órás, komplex stratégiai játékokat?

4. Tehát simán előfizethetek, és ha az első szállítás után meggondolom magam, visszakapom a teljes befizetett összeget?

5. Hol találok egy listát a játékaitokkal?

6. Kérhetek konkrét játékot a gyűjteményetekből?

7. Hogyan válogatjátok össze a csomagba kerülő játékokat? Melyik játékokra számíthatok?

8. A jelenlegi járványhelyzetben nem veszélyes a kölcsönzés?

9. Mi történik, ha épp nem vagyok otthon, amikor jön a futár?

10. Hogyan működik a visszaküldés (házhozszállítás esetén)?

11. Hogyan érem el a szabálymagyarázó videókat?

12. Nem szeretnék előfizetni, de megnézhetném a videókat?

13. Tudok fizetni készpénzzel?

14. Kaució?

15. Mi történik akkor, ha mégis baja esik a játéknak, amíg nálam van?

16. Megvehetem a kikölcsönzött játékokat, ha megtetszenek?

17. Hiányos játékot kaptam, mit tegyek?

18. Hogyan működik a visszaküldés (Foxpost esetén)?

 

1

1. Ha most előfizetek, mikor kapom kézhez az első csomagomat?

Az „ELŐFIZETEK“ gombra kattintva egy kérdőívhez jutsz, ahol megkérdezzük a társasjátékos preferenciáidat és itt fogod tudni megadni a szállítási és számlázási adataidat is. Ezek után email-ben küldünk egy díjbekérőt, amit átutalással, vagy a Barionon keresztül kártyás fizetéssel tudsz kiegyenlíteni. Miután a díjbekérő ki lett egyenlítve, mi összeállítjuk és feladjuk az első dobozodat.

A kérdőív kitöltése után 24 órán belül küldjük a visszaigazolást és a díjbekérőt.
A befizetéstől számítva 2-7 munkanap alatt kézbesítjük az első csomagot.

A kölcsönzési periódust az első kiszállítás időpontjától számítjuk.

2

 

2. Do I need to live in Budapest to subscribe?

No! We deliver to the entire country. Unfortunately, right now we do not deliver out of Hungary.



3. Can I request only 3+ hours complex strategy games?

We try very hard to meet your preferences as best as possible, but due to weight and size restrictions on packages, it is expected that a lighter game will be included in the package in this case as well.

3
Anchor 4

 

 

4. So I can simply subscribe, and if I change my mind after the first delivery, I will get a full refund?

 

Yes, but we ask you not to abuse this and only subscribe if you really want the service. We can only refund the full amount if you cancel within one working day after receiving the first package.

Anchor 5

 

 

5. Where can I find a list of your games?

By clicking on the "ORDER" button when filling out the questionnaire, there is a list of our games currently available for rent. Here you can choose if there is a game that you already have so that we do not send it.

Anchor 6

 

 

6. Kérhetek konkrét játékot a gyűjteményetekből?

Erre nincs lehetőség, de ne aggódj, mindig próbálunk az igényeknek legmegfelelőbb társaskupacot összeállítani! Ha kétségeid vannak, olvass bele előfizetőink visszajelzéseibe.

Anchor 7

 

 

7. How do you select the games included in the package? Which games can I expect?

If you click on the "ORDER" button above, you will immediately be taken to a short questionnaire. Here we ask, among other things, how many of you usually play together, how much time you spend on playing, how complex games are you interested in, and which games you absolutely do not want to receive (because you don't like them or you already have them at home). But you can also completely entrust it to us, because we guarantee that, based on many years of our own and many years of event organizing experience, that we select only the best board games – ones that we ourselves would be happy to play with at any time.

Anchor 8

 

 

8. Isn't renting dangerous in the current epidemic situation?

No, because we make sure that every game rests for at least 72 hours between two recipients, and according to the current information, this is enough for any viruses to die on the various interfaces.

Anchor 9



9. What happens if I am not at home when the courier arrives?

Delivery is carried out by our logistics partners. You can also calculate the expected arrival date of the next package: we deliver a new package to you every 56 days, and in the case of home delivery, it usually arrives to you the next day. You will receive an email notification from us a few days before the arrival of each package, and usually another one from the courier company the day before delivery. We ask you that if the expected delivery date is not suitable, let us know, at the latest at the time of the advance notification. In this case, we can postpone the next delivery date by one week.

If the courier does not find anyone at home, it is usually possible to try again at a later date, but we cannot guarantee this. In case of unsuccessful delivery, the package will be returned to us and the games you currently have will remain with you for another period.

Anchor 10



10. How does the return work (in case of home delivery)?

When the current rental period is coming to an end, we will send you an advance notification of the arrival of the next package. When the courier brings the new package, you have to give them the games you are returning in a sealed box. You will always receive the games in a box and packaging in which you can send them back. In fact, we particularly urge you to use the same box in order to reduce the amount of waste. We encourage you to have the package ready for the courier's next visit so that they don't have to wait at your door.

Anchor 11

 

 

11. How do I access the rules explanation videos?

You will find a QR code on the lid of the box of each game. Scan it to access the video. If you want to open the video from another device, feel free to forward the link to yourself, but we ask you not to share it with anyone else.

Anchor 12

 

 

12. I don't want to subscribe, but could I watch the videos?

Some of the videos are public, you can watch them on our YouTube channel .

Anchor 13

 

 

13. Can I pay in cash?

Not yet, payment is only possible by bank transfer based on the invoice or by card through Barion.

Anchor 14

 

 

14. Deposit?

We don't ask any because we trust you. In return, we ask that you take care of the games of Játszóház as if they were your own! Always check the condition of the game when you receive it and before returning it. Notify us immediately if you notice any problems!

 

 

15. Mi történik akkor, ha mégis baja esik a játéknak, amíg nálam van?

Az ilyen helyzeteket egyedileg bíráljuk el. Tudjuk, hogy balesetek előfordulnak, és mindenképpen egy számodra is elfogadható megoldást keresünk majd. A legrosszabb esetben a társas teljes árát kell megtérítened, az újonnan kapható játék árának megfelelően. Azonban ne feledd, hogy az előfizetéssel elfogadod az itt elérhető kölcsönzésre vonatkozó ÁSZF-ünket, mely szerint szándékos károkozás, illetve a játék vissza nem küldése esetén a játék árán felül 5.000 Ft ügyintézési díjat számolhatunk fel játékonként.

Anchor 15
Anchor 16

 

 

16. Megvehetem a kikölcsönzött játékokat, ha megtetszenek?

Igen! Ha megtetszett valamelyik játék az aktuális csomagodban, rendelhetsz tőlünk egy új, bontatlan példányt belőle, kedvezményes áron, szállítási díj nélkül, a következő csomagodban kézbesítve. Minden Játszó/Házhoz előfizetőnek 15% kedvezményt adunk itt elérhető webshopunkban.

17. Hiányos játékot kaptam, mit tegyek?

Ez szerencsére elég ritka, de néha azért előfordul. Értesíts minket email-ben minél hamarabb! Ha a hiány nem befolyásolja a játékmenetet, akkor nincs további teendőd, mi pótolni fogjuk a hiányzó elemet amint visszaérkezik hozzánk a játék. Ha esetleg a hiány nagyon zavaró, vagy befolyásolja a játékmenetet, akkor kárpótlásul, a következő csomagodban kettővel több játékot fogunk küldeni. 

Anchor 17

18. Hogyan működik a visszaküldés (Foxpost esetén)?

1. Használd az eredeti csomagolást, és mindenképpen húzd át a címkén található vonalkódot.

2. Az automatánál válaszd a Csomagküldés, majd a Csomag visszaküldés menüpontot.

3. Írd be azt a nyitókódot, amit a visszaküldendő csomaghoz kaptál, amikor azt eredetileg átvetted.

4. Helyezd be a csomagot és csukd be az ajtót.

5. Az új nyitókóddal vedd át az új csomagodat.

Anchor 18

18. Hogyan működik a visszaküldés (Foxpost esetén)?

1. Használd az eredeti csomagolást, és mindenképpen húzd át a címkén található vonalkódot.

2. Az automatánál válaszd a Csomagküldés, majd a Csomag visszaküldés menüpontot.

3. Írd be azt a nyitókódot, amit a visszaküldendő csomaghoz kaptál, amikor azt eredetileg átvetted.

4. Helyezd be a csomagot és csukd be az ajtót.

5. Az új nyitókóddal vedd át az új csomagodat.

Anchor 19



20. I have a gift coupon for subscription "C", how can I redeem it?

Among the subscriptions that were previously available and can be purchased as a gift, "C" is the same as the three-pack subscription that can be selected now, so please register for it. If you have any other old and unused coupons, write us an email and we will definitely find a solution!

Anchor 20



21. I registered a while ago, do I also have a Játszó/Házhoz account?

Yes, you do! For the first time, before logging in, you must set a password for yourself using the "Forgot password" menu item here . After that, you can start using your Játszó/Házhoz account.

 

Anchor 21
bottom of page